3. december 2014
Jeg købte 1 plans huset i 2006. Det er bygget i 1988. Ved overtagelsen fik jeg at vide, det er bygget på påfyldsjord 1 m. I det store køkken-alrum ca. 60 kvadratmeter med gule klinker med gulvvarme er der ca 50 klinker, som er revnede. Revnerne er ikke særlig tydelige . Er det for sent at kontakte ejerskifteforsikringen nu, og er der overhovedet mulighed for en løsning. Grunden ligger lavt og er fugtig.
Hvis du ikke kan finde den information du leder efter i de eksisterende spørgsmål/svar kan du selv stille et spøgsmål til vores juridiske eksperter fra Danske BOLIGAdvokater. Det er gratis. Hvis svaret har almen interesse offentliggøres de her på Dingeo.dk til glæde for andre brugere. Alle navne fjernes ved offentliggørelse, så du er sikret anonymitet.